وضوح تصویر

خرید تلویزیون شهری

وضوح تصویر

خرید تلویزیون شهری

راهنمای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان

تیک بان خرید بلیط هواپیما, خرید اینترنتی بلیط هواپیما, بلیط هواپیما آنلاین, تیک بان نه ادعا می کند که بزرگترین است که مدعی می شود یک سایت معتبر سایت خرید بلیط هواپیمادر ایران است که توانسته بدون هیاهو و تبلیغات الکی سهمی درخور از مشتریان وفادار داشته باشد نه ادعا می کند که بزرگترین است که مدعی می شود یک سایت معتبر سایت خرید بلیط و رزرو بلیط برای هواپیما [airline tickets] در ایران است که توانسته بدون هیاهو و تبلیغات الکی سهمی درخور از مشتریان وفادار داشته باشد. خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی این روزها دغدغه هر ایرانی مسافر به خارج یا داخل مرز پرگهرمان شده است. مخصوصا آن این روزها هیچ کداممان وقت نداریم و راستش ما هم مثل شما فکر می کنید واقعا صرف نمی کند توی این شلوغی و ترافیک برای خرید بلیط تا دم آژانس هواپیمایی برویم. واقعا خنده دار است نه؟    ادامه مطلب ...

از نسل بعدی نمایشگرهای LED پرده ‌برداری می شود

تعدادی از تولیدات این شرکت در صنعت بازاریابی در سال جاری از جمله MicroLEDs در حال ظهور هستند. این تکنولوژی اخیرا در مقاله‌ ای برای بازارهای داخلی مورد ستایش قرار گرفته که در آن یکی از کارشناسان صنعت تاکید کرده که MicroLEDs نسبت به نمایشگرهای LED استانداردی بالاتر دارند، زیرا زمان استفاده MicroLEDs از تصاویر آنها دارای اندازه یکسانی نیستند.

 
ادامه مطلب ...

از تابلوهای دیجیتال در پنجره فروشگاه تان استفاده کنید

با استفاده از علامت های دیجیتال در پنجره فروشگاه تان امکان این را دارید که تاثیرگذاری بیشتری بر روی مشتریان خود بگذارید.

اگر به دنبال فرصتی برای برقراری ارتباط موثرتر و مقرون‌ به‌ صرفه تر با مشتریان خود هستید علامت های دیجیتال تلویزیون شهری این امکان را برای شما فراهم می کنند. شما می توانید از تصاویر سفارشی، ترکیبی از صدا و ویدیو استفاده کنید تا پیغامی را که می‌خواهید به مشتریان تان برسانید و آن با صدای بلند و واضح به آنها انتقال دهید.

علامت‌ های دیجیتالی می‌ توانند منحصرا برای کسب ‌و کار شما طراحی شوند. فیلم زنده از محیط فروشگاه می‌ تواند محصولات شما را بیشتر به رهگذران و مشتریان بالقوه شما معرفی کند و آنها را برای خرید محصولات تان آماده تر و مشتاق تر کند.  ادامه مطلب ...